TIPS!

Jag sitter här och tänker... Vad vill jag egentligen se och göra nu i USA då... Jag vill såklart till västkusten, men det funderar jag ju på att göra i min resemånad... Hm. Chicago ska jag ju till nästa vecka. Funderar på Niagarafallen, men alla säger att Canada är finast, och då är frågan om jag kommer att kunna dra till Canada och komma tillbaka? Jag menar, eftersom att jag har förlängt mitt år kan man inte lämna landet, men jag ska kolla upp det. Annars kanske jag bara kan dra och se det på USA:s sida?

Men hallå!? Är det någon som kan ge lite förslag? Min kompis Sofia ska till New Orleans. Jag hade ingen aning om vad detta var, men nu när jag läst i hennes blogg var de ska göra, så verkar det lite roligt. Hm, jag känner nog inte till så många platser som är roligt att resa till ändå ;) Bara de "vanligaste".

Vi skulle se läskiga ut, jag tycker att jag är den enda som lyckades ;)


Sitting and thinking... What do I really want to se and do in USA now... Of course I will go to the west coust, but I was thinking about that for my travel month. Hm. I will go to Chicago next week. Thinking about the niagarafalls, but everybody says that the Canadian side will be nicest, and I can mayby not go there since I have an extended visa... I will check that. Or maybe I just go on the american side.

But hey! Can somebody give me some sugerstion were to go? My friend Sofia is going to New Orleans. I had no idea what this was for place, but now Im reading about what they are going to do in her blogg, and it seems pretty fun. Hm, I guess I dont know about so many places to go, more than the "usuall" stuff? ;)

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag har egentligen inte problem med att hitta ställen jag vill åka till, jag har mer problem med att få pengar och hitta vänner att resa med. Jag vill jätte gärna till Alabam eller Mississippi. Jag vill även till Detorit och Memphis. Du vill åka till något av dem ställerna? Såfall är jag på som resekompis. ;) Eller New York någon weekend.

2010-10-05 @ 23:46:18
URL: http://sofiaaupair.blogg.se/
Postat av: Marie

Nu skiljer det 20 år på dig och mig =) men jag hade gärna viljat åka till graceland....=) Elvis är en av mina favoriter- men jag förstår dig/er - så mycket och se och så lite pengar och tid.....önskar jag var miljonär Rebecka - då hade jag betalt så du fick se va du ville och så hade jag ju oxå kunnat åka ner och se med dig =) (smurf ehhh nä tack=)

va bara rädd om dig!!

Kram

2010-10-10 @ 18:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0