Regn

Hola amigos! Hur har dagen varit? Min har varit blöt, blöt blöt!! Kan även erkänna att jag sov till 12, försökte plugga, men det slutade med 20 sidor lästa och 3 rader skrivna...
Hade au pair möte och sen svalt jag och Marina halv ihjäl, så vi drog och käkade på UNO:s. Elisa drack 2 cocktails, varav jag åt två isbitar ur och blev halv berusad! Marina kom även på den lysande idén att frysa vodka, och så kan man låtsas att det är vanligt vatten xD (Hm, jag har för mig att man inte kan frysa alkohol...;) )





Hola amigos! How was you day? Mine was weat weat weat!! I admitting that I sleept to 12, tryed to studdy, but that ended up with 20 pages read and 3 sentece written...
Had an au pair meeting and after that, me and Marina was starving to death, so we went to eat at UNO:s. Elisa hade 2 cocktails, and I took 2 icecubes from the drink and got tippsy, since I´m not 21 yet! Marina also got the briliant idé to freeze vodka, so we could protend that it´s water xD (I have a feeling that you can´t freeze alkohole tho... ;) )
//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0