Random mig

Random Rebecca. Japp! Bexbex är i farten igen! ;) Vi ska ju få en kille i våran grupp ;) tänkte väl att han kommer väl denna helgen eller nästa, så vad gör jag? Jo jag textar nummret som Elke (au pairen han ersätter) och fårgar "Hallå? Någong där?". Tja, jag fick svar ;) Fabian, kommer från Berlin, min nyaste vän på facebook. Verkar vara rolig. Får väl se när man träffas och så! Höhö. I alla fall, vi har våra filipiner och andra killkompisar, så det skulle ju inte vara hela världen om han umgås med resten av våran au pair grupp! Ja, det är typ jag Natalina och Marina från min grupp som umgås. Sara är från en annan organisation och resten är från andra LCC grupper :) Förstår ni? Aja skit samma! Hehe, poängen var väl att det kanske är lite skumt att bara få ett text lite sådär random mitt i natten (kvällen) från en okänd person!
God natt


//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0