Ny au pair

Igår kväll så träffade jag Sarah, Sarah, Marina och Natalina på starbucks. Vi träffade även den nya au pairen, Fabian, som kommer från Tyskland. Haha, Natalina tyckte att han var typisk tysk! Men han var trevlig. Om vi inte srkämde bort han så tror jag att vi skulle kunan bli bra kompisar, han verkar vara en kul typ. :)
Ah! Snart kommer pappa och dom! :D Jippie! Fast, jag sover ju fortfarande, hehe, så när jag gått upp och Ash är iväg så ska jag städa upp i mitt rum, plugga lite, luncha med Lucia och sen hämta upp Ashley och dra till flygplatsen! :D yey!

Systrarna Höwing. Snart har jag bilder på pappa, Kattis och Yasmin i staterna oxå ;)

//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0