My hair

Sitter och surar lite... Jag har inte office programmet! Ni vet, det man har och skriver med? Ah! Men mamma lovade att skicka med hennes med mina böcker som hon beställde åt mig. I min svenska kurs så ska jag nämligen läsa två romaner, så jag valde "Mio min Mio" som ungdomsroman och, ehm, en annan som vuxen roman. Först ville jag ta en bok som heter "Musselstranden", men den var slut så då tog jag en bok av Selma Lagerlöf istället, kommer tyvärr inte ihåg namnet på boken bara.
Sen igår så kollade jag på "The last airbender", och ja jag hade rätt! Den var inte alls bra... En snabbrepis av serien, lite som I förra avsnittet av The last airbender. Så jag rekomenderar er faktiskt att se serien. Jag vet att jag är 20, men tecknat kan väl vara bra för det!? Hur många kollar helt seriöst på The family guy, Simpsons etc? :P

Kolla så icke rött håret ser ut i webbkameran! :P

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kjejsaren av Portugalien heter boken. Tror det var den vi bestämde oss för till slut......

2010-10-09 @ 10:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0