Jag kommer att dö!

Detta är vad jag ska göra ikväll! Jag tror att jag kommer att bajsa på mig! Vi har ju redan varit i ett spökhus, och DET var läskigt! Nu ska vi ut i skogen och springa runt! Pilvi och Marina bangar, de såg trailern och sa nej direkt! Haha jag ska fan inte banga! Ballar av stål! Eller, tills ikväll då jag kommer att stå där ute i skogen... De får nämligen röra en. Men jag tror dock att trailerna är liiite överdriven ;) tror inte att man "släpas" iväg dirket, höhö!

HÄR är hemsidan, om ni undrar.

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh fyyfan!

Som att kliva rätt in i en skräckfilm!

BAAH xD Håll hårt i dina kompisar så dom inte tar dej :P

2010-10-23 @ 11:40:30
Postat av: Anna Hö ;)

Rebecca.... detta vill jag göra när vi kommer till usa x)

2010-10-24 @ 15:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0