Jag friskar mig själv

Jag bestämmde mig för att sova länge idag. Det är ok att göra det när man är förkyld! Gymmet orkade jag inte heller. Min ursäkt är att jag ska till Chicago på fredag och ska leva på McDonald ochenergidhots... Då måste jag vara frisk!

I decided to sleep in today. It is ok to do that when your sick! And I didnt go to the gym either. My exuse are that I´m going to Chicago on friday and will live on McDonals and energyshots... Then I need to be good again!


THe tourist guy som "råkade" vara i WTC 11 september ;) Hehe nej skojade bara. Men det var väl med denna bild som hela photoshop hysterin började?

The tourist guy who "happend" to be in WTC September 11th ;) Hehe no just kidding. But I think this was the picure who got the hole photoshop hysteria to begin?
//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0