Hellå Fredag

Jag är trött. Som vanligt då alltså. Vad är nytt? Mormor har visst skaffat sig facebook, men jag kunde inte sätta henne som mormor... Dumma facebook, jag kan sätta min mamma som relationsstatus mamma och syskon och så vidare, men mor och far föräldrar har de visst inte... Jaha ja.
Men lite annat? Jag dödade mig själv på gymmet idag, kom hem och envisades med att gå ut och spring med hunden. Resluterade i att jag sov i två timmar innan Ash kom hem, eftersom jag körde slut på mig själv... Hehe, skoja ;) Jag kollade på en film bara!
Nu ska jag snart iväg till Lucia. Filmkväll igen, eftersom att alla typ jobbar sent och vi vill alla spara pengar. Och imorogn ska vi ut och springa i en skog!!! En hemsökt skog!!!! Det ni! Kommer mer om det imorgon ;) Kommer förmodligen att dö då med!

Förresten, på min bild om vart alla kommer ifrån:

1 Mexico
2 Österrike
3 Sverige
4 Argentina
5. Tyskland
6. Österrike
7. Columbia
8. Filipinerna
9. Österrike
10. Finland
11. Tjeckien
12. Tjeckien

Jag vet inte om jag är allmänt konstig, men vinäger och strips är faktiskt gott! Plus ketchup ibland ;) Alltså samtidigt då!

//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0