Haunted skog

Det var inte tillåtet natt ha kamera med sig in i skogen. Men liksom, det var ju inte direkt som på filmen de hade! Haha! Här trodde vi att de skulle köra ut oss låååångt ut i skogen ;) Men nejdå, de körde ner oss en bit, och så gick vi i skogen. Man gick typ på en stig, och så var det typ skjul där man skulle gå in och det var där det läskiga var. Inga som sprang runt och gömde sig i skogen etc... Hm, vi kanske åkte till fel skog?
Vi hade iaf jävligt roligt innan! De hade en stor brasa och disco medan man väntade. Och efteråt körde vi hem till Anton och efterfestade. Men eftersom att jag körde var jag tvungen att lämna runt halv ett, eftersom att jag har mitt jäkla cerfew! :(


//Rebecca

Kommentarer
Postat av: från lilla mig

haha har du utegångsförbud efter ett visst klockslag :P

2010-10-24 @ 11:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0