Gissa var

Okey, jag och Natalina var på gymmet. Efter ett tag kom det fram en man och undrade vart vi kom ifrån, eftersom vi hade en annan dialekt. Han gissade på Norden och Tyskland. Natalinas mamma sa även att jag såg typiskt svensk ut. Så nu har jag funderat lite... Hur ser en "typisk" ut? Jag har gjort lite bilder, ni kan ju gissa vilka som kommer från var! Först tänkte jag bara lägga upp bilderna, sen tänkte jag lägga upp bilderna med alla länder under, men sen kom jag på att det verkade jätte jobbigt, så varje bild har länderna under. Hade varit jätte kul om ni kunde kommentera erat svar ;) Iaf från någon bild eller om någon ser "typiskt" ut. Tycker ni tex att "Åh! 5 ser Japansk ut," ja kommentera då det ;)

ENGLISH in the bottom!








A. Finland
B. Philipinerna
C. Tyskland
D. Österrike
E. Mexico
F. Argentina      Vilken "siffra" tillhör rätt bokstav? :)
G. Tjeckien
H. Tjeckien
I. Colombia
J. Österrike
K. Tyskland
L. Sverige

OKEY jag vet ;) Bilderna kunde ju inte vara mera uppenbara, höhö! Men ändå ;)



ENGLISH!

GUESS whos from were ;) Coment you answere. But hey, some of you already know almost everyone! :P

A. Finland
B. Philippines
C. Germany
D. Austria
E. Mexico
C. Argentina
G. Czech
H. Czech Republic
I. Colombia
J. Austria
K. Germany
L. Sweden


//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Lina

Killen är filipinsk?

2010-10-21 @ 17:51:37
Postat av: Natalina

haha and where is switzerland?! g

2010-10-21 @ 18:04:07
Postat av: Rebecca

Haha switzerland is on another picure ; )

2010-10-21 @ 20:47:22
Postat av: Pilvi

hmm.. Dont you have three people from austria?

2010-10-22 @ 02:15:01
Postat av: Mamma

Hahahaha ok ska pröva då



1 J

2 C

3 L

4 K

5 H

6 D

7 I

8 B

9 E

10 A

11 G

12 F

2010-10-22 @ 10:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0