Foton

Först och främst, vad är ocoolt med coolt? Häfitigt då!
Haha i alla fall så börjar jag nog bli lite bloggskadad! UPS bilen kom med mina foton, och det första jag tänker på är att fota fotona! 250 st, någon som tycker att jag ska scrapbooka lite? Två veckor, sen kommer pappa... På två veckor ska jag hinna med att få in iaf en tredjedel av alla dessa bilder i albumet! Från maj till nu... Eller i alla fall första helgen i oktober :P



I think I got a little bit damage from blogging! The UPS car got here with my picures, and the first thing I do is to take a photo of my photos! 250 picures, someone who think I need to do some scrapbooking?  2 weeks, then my dad will be here... On two weeks I have to put at least one third of all this photos in my scrapbook! This is from May till now... Or, atleast the first weekend of October :P

//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0