Familjebesök!

Jag och Ashley var på flygpltsen klockan 3, och planet landade i tid. Tydligen hade ett plan från Irak landat precis innan, så det var en massa muslimer som skulle in i landet. Och de flesta hade burkor. När man ska in i USA så tar de en bild av en, så det var tydligen en massa problem om att lyfta på dessa brukor hos kvinnorna.... Nåja, efter en och en halv timmes väntande på flygplatsen så kom dom äntligen! Massa kramar, hihi. Sen körde vi för att hämta dersa hyrbil och sen körde vi till hotellet. Tog väl en timme till pga rusningstrafiken.
Sen körde vi hem till mig och käkade middag med min värdfamilj och sen somnade nästan alla, så jag körde dem tillbaka till hotellet. Lucia ringde mig och frågade om jag kom till Starbucks, så jag släpade med stackars Anna dit i en timme ^^) Måste ju träffa mina kompisar lite med ju!
Nu ligger Anna och sover i min säng och jag ska med gå och sova snart. Vi ska möta de andra på hotellet halv nio och käka frukost! Jag hoppas på pankakor! :D
GOd natt

Blir man inte glad?! :D Hm, missade tydligen lite choklad ;)

//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0