Bortskämda amerikaner

Det är inte bara de amerikanska barnen som är bortskämda! Utan de amricanska vuxna är mist lika bortskämde! Kanske helt enkelt för att dessa barn växer upp!
Går man ut på restaurang, och de råkar ha kokat potatisen 1 minut för länge, ja då vill man ha en ny portion mat med rätt potatis! Har de ändrar favorit rätten med lite kryddor, så att det inte smakar precis som innan, ja då vill man genast ha en annan maträtt, på huset! Eftersom de inte hade en stor fet skylt på sidan som talade om detta!
Möbelerar man om i mataffären, så allting hamnar på nya platsder, ja då klagar man som tusan på det! Hm, vad mer? Ja jag skulle kunna göra en låååång lista! Kids vs Adults, kanske? Ska nog börja göra det.
Visste ni förresten att man kan stämma vad som helst här? Någon uttråkad snubbe i ett fängelse som stämmer allt och alla bara för att. Han stämde tex Walt Disney för att han inte gillade Musse Pigg. Halkar man på ett golv i en mataffär, och det inte är någon varningskylt uppe, ja då kan man stämma dem och få en massa pengar! Eller, om man u råkar skada sig vill säga ;)

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Sofia

Svar: Hahaha! Vad hemkt glad den där kassörskan måste ha blivit, som fick räkna mynt till 15 dollar. Fy! :P Men du vart ju i alla fall av med alla mynt.

Jag orkade inte ens räkna mina, jag visste att jag hade runt 20 dollar. Det visade sig att jag hade hela 22,90. ;) Så lite extra pengar till Chicago blev det allt.

2010-10-13 @ 23:46:13
URL: http://sofiaaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0