Ta det med en nya salt

Nu ska jag intruducera er till mina vänner! Tror inte att jag har gjort det förut ;)


Först ut är Pilvi! Min europeiska granne från Finland! Vi träffades i Maj, då hon anlände till staterna. Hon är väldigt pratglad... VÄLDIGT pratglad! Men det är det vi gillar med henne :) Hon pratar alltid om precis allting. Hon är även lika kasig som jag, så vi har sjukt kul tillsammans!


Natalina, min långa, roliga Sweitchiska porrstjärna! Tycker om att ta "Dirty picures of me", (henne alltså! Hennes mening!) gillar ciggaretter och har Bra musiksmak! Vi bor 5 minuter ifrån varandra och brukar ses nästan varje dag. Jätte härlig tjej och hon är minst lika knäpp som alla andra! Lite dryg just nu, eftersom hon bara retas om att hon blir 21 om 19 dagar och inte jag xD ... jag överlever ;)


Marina, Min sjukt härliga tjej från Österrike, som inte backar för någonting! (utom läskiga "spökande skogar")
Har bilder i sitt rum på hennes kvarlämnade bil i Österrike, (som hon ibland gråtandes berätta hur mkt hon saknar)  tycker det är äckligt när jag rapar, men har annars skön humor. Galen hon med, annars hade hon väl inte passat i gänget?


Sarah, eller Lil Fart som vi kallar henne (efter registreringskylten på bilen) är en helt störd tjej! Jag skulle lätta kunna fråga henne om hon nästa dag vill hoppa ur ett flygplan, och hon skulle säga ja. Hon är bland annat min Gym kompis. Skrattar åt allt gör hon och hon verkar alltid vara på toppenhumör! Är hon en glad tjej eller är det hennes sätt att avreagera sig efter jobbiga barndagar?


Sofia! Bor 30 minuter från mig i USA, 10 minuter från mig i Sverige. STORT Tokio Hotell fan och jag kommer absolut intuducera henne för Sandra, en annan kompis som gillar TH, när jag kommer hem.
Oxå alltid glad. Flippar dock rätt lätt ut ifall någon kissar på sig i sängen över henne, så gör inte det om ni sover över henne i en våningssäng, kissa alltså.


Sist, men inte minst, denna gången är Fabian! Våran nyanlände KILLaupair! Honom har jag känt i två veckor, ca. Rolig kille som lätt bjuder på sig själv (vidoe när han sjunger California girls kommer upp snart ;) )
Efter en liten mobil olycka á la Anna panna, så har jag hittat en ny sida hos honom! Så numera när jag har tråkigt och känner för att sms:a konstiga, ibland störda, saker så är han på! Speciellt om det handlar om att bli våldtagen av rakade orangutanger!
//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Pilvi

Those pictures are all so nice :DD

2010-11-09 @ 03:41:57
Postat av: natalina

haha and i like what she wrote to everybodys picture g haha

2010-11-09 @ 04:49:08
Postat av: Anna panna

Hihih ops! men det var en bra mobil olycka ^^

2010-11-10 @ 19:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0