Cristmas times are expensive times

Jag kom på en sak idag :) Det är en månad kvar till julafton! :D Ja, den svenska då! Här i USA är det en månad och en dag.
Så jag antar att det är nu julklappsproblemet börjar på riktigt! VAD ska jag köpta till mina värdföräldrar och Ashley? De har ju typ redan allt. Hm, Ash önskade sig en symasking, tydligen. Så nål och tråd kanske?
  I alla fall så kommer jag inte att skicka hem några julklappar. Det är aldeles för dyrt! Kan ju köpa minde paket, men frakten lär väl gå på 50 - 70 dollar eller mer. Det är för mycket! Så, kära alla ni där hemma! NÄSTA år kommer jag att köpa fina paket :) Särskilt eftersom jag inte har firat jul hemma på två år.

Bilder från förra året

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Ingrid

jäklar vad mkt snö!!

2010-11-24 @ 18:37:58
URL: http://ingridsinspiration.blogg.se/
Postat av: Mamma

Du! Jag har tänkt på det samma. Dyrt o skick klappar. Så det blir inga i år..... :) Eller ja kanske nått då.....

2010-11-25 @ 21:21:17
Postat av: Edvinkathinka

Merci for all the wonderful writings

2011-03-07 @ 10:05:59
URL: http://edvinkathinka.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0