Ge mig...

Jag tror helt ärligt att Hösten/vintern är den tråkigaste tiden att vara au pair på. Jag menar, man kan inte vara ute lika mycket, det finns inte lika mycket saker att göra osv. I somras gjorde vi saker varje helg, festade, reste runt, gjorde saker... GAH! GE MIG SOMMAR IGEN! Saknar den :(
Dessa sista veckorna har varit astråkiga! Bara samma samma samma, filmkväll och bio liksom.
Vi bestämde oss för att vi måste försöka dra och ut i helgen som kommer! Och sen måste vi komma på vart man kan dra över en weekend! Fööörslag?

I think that the fall/winter is the boriest time for au pairs. I mena, we can´t be outside anymore, there is not as many things to do and so on... This summer we did stuff every weekend, party, traveling, did things... GAH! GIVE ME SUMMER AGAIN! Miss it :(
This last few weeks has been so broing. Just the same old same old, movienights and theaters.
We decided to go out to DC next weekend. And then we will figure out were to go over a weekend! Sugestions?









//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0