Suntrek

Jag blev såld idag! Killen som berättade om Suntrek resorna var så rolig, så intygande och så snygg! I en och en halv timme berättade han om de olika turerna de har genom USA, hur alla grupperna verkligen fungerar tillsammans och att alla är från olika länder, inte bara Au Pairer. Jag, Natalina och Marina bestämde oss genast för att ta Californa dreamin turen, det är en tur på 15 dagar, och man åker LA, San Diego, Joshya Tree Naonal Park/Lake Havasu, Grand Canyon, Las Vegas, Death Valley, lite andra nationalparker och så San Fransisco, Santa Barbara/Malibu och så tillbaka till LA. Intensivt på 15 dagar, men vafan! Man är en stor grupp människor och hur kul är inte det? Dessutom, sa han, så i Las Vegas hur de en limousinbuss och kör runt och är man en större grupp som festar tillsammans, så är ju det faktiskt roliogare.
De har även en annan som jag hade velat ta, den går från San Fransisco, genom södern och upp till New York. Men eftersom jag förhoppningsvis redan kommer att ha besökt New Orleand och Memphis, så känner jag att jag ser fler platser på att åka i Californien :)
De åker 13 persone, plus gruppledaren, i små 15 persons bil/bussar. Vissa resor är camping resor och andra är några man bor på billiga hostel, hotell osv. Campa blir ju billigast. Dessutom, som Au Pair får man 30 % rabatt om man bokar innan 31 Januari, och då måste man lägga en 250 dollar deposit. Så vi tre kommer förmodligen att boka en tur snart! Måste bara boka New Orlens först!

Obs! Alla de blåa orden är länkar till olika bilder på ställena ;)



//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Mamma

Se där, det var ju kul att sitta och lyssna en fredag. "gnällpelle" :))

Tydligen väldigt och bra tips. Låter jätte kul ju! Precis vad du vill.

2010-11-13 @ 10:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0