Shopping

Det blev lite shopping igår i malet. Budget shopping! Väskan hittade jag på Off Brodway shoe store. Jag hade nämligen två kuponger som gav mig 30 dollar av, väskan var redan på lite rea, så från 70 dollar till 50, minus de 30 jag hade. Sen vet jag inte om hon drog en kupong två gånger eller vad som hände, för det slutade med att jag betalade 7 dollar för väskan!
Så på svenska gick den från 500 kr till 50. Inte illa va?
Sen hade jag bonuskort på Victoria´s secret, som gav mig en gratis trosa plus rabatt på en BH. Jag behöve en ny Bh, så klart att jag köpte en då! Så nu vet alla att jag bl.a. äger en lila bh ;) Dessutom älskar jag deras hudlotion! Luktar så gott!


//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0