Resa snart?

Jag sitter här och mumsar på mina svenska ostbågar och pluggar. Jag är ju rätt sen, som sagt! Men det går frammåt, och ikväll tror jag att jag kommer att stanna hemma och avsluta det uppdrag som jag håller på med i psykologin.
Jätte roligt att läsa om? Nej eller hur.
Jag kan ju berätta att jag och mina kompisar hade tänkt att åka till Las Vegas i Mars, efter min födesedag! Men vi ska nog inte göra det längre, utan vi åker kanske till New Orleans iställlet. Anledningen till att vi böt destination? Tja, jag kan väl säga såhär att jag nog inte har råd att åka till Vegas både i Mars OCH april ;) Dum dum dum!!!

New Orleans eller Las Vegas?



(Obs! Inga biljetter bokade än! Fortfarande ett antingen elller;) )
//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Leffe

New Orleans så klart. Las Vegas i all ära, men själv hade jag åkt till NOW. Verkar vara en härlig stad.....:)

2010-11-09 @ 21:24:48
Postat av: Mamma

New Orleans låter härligt och kul.

2010-11-09 @ 21:39:31
Postat av: Sofia

Jag säger redan nu utan att vara där att New Orleans är världens bästa stad. ;) haha! Men jag tror på sätt och vis att det kan vara coolare att fira sin födelsedag i Las Vegas. Och om du åker till las vegas med din värdfamilj lär det ju inte bli så mycket festande precis. Men du får ju fortfarande se Las Vegas. Men som sagt, New Orleans har varit den staden jag MÅSTE besöka under mitt år här i USA, så jag personligen hade valt New Orleans.

2010-11-09 @ 22:09:40
URL: http://sofiaaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0