Nytt örhänge



Försöker ta foto på mitt nya örhänge. Eller ja, det är ju faktiskt ett par! Snyggt är det i alla fall.
Jag har även hört att det är poppulärt i Sverige att ha ett långt örhänge i ena örat bara... Ska kanske prova det. Folk tycker jag är lite lusig ibland som kör på svenska trender, som tillexempelt idag hade jag tre ringar på mig, varav två var stora... Jag hade genast för många ringar på mig. Lucia tyckte faktiskt att det såg snyggt ut!
Jag råkar gilla att ha stora ringar på mig, men jag kan hålla med om att ha för många inte är snyggt. Men tre ringar? Näe, det tyckte jag inte var någon fara ;) KOnstigt att de aldrig reagerat innan bara...
Nåja, god natt!
//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0