Mellanlandar lite

Jag kom precis hem. Klockan är 8... Jag ska sova lite igen, sen måste jag fan upp och plugga. Jag lägger upp en video senare om hur det var på best buy etc. Jag köpte nästan en systemkamera för hälften av mina redan ihopsparade resepengar. Men jag tog mitt förnuft tillfånga, stängde ögonen och vandrade ut ur affären! Kameran kan vänta några veckor, flygbiljetterna kan inte! Californiaturen måste betalas senast sista januari och så har vi fortfarande inte betalat för New Orleans. Kameran kan jag köpa senare, eller som Randy sa... Om jag inte köper den här, så kan jag bara ringa honom från Sverige och så kan han skicka över den åt mig. Låter bra, då jag hoppas på att få sommarjobb och kunna jobba ihop lite pengar ;)
En systemkamera här går på typ 3500 kr. Hur billigt?
Vi var även på Michaels och handlade scrapbooking prylar. Eftersom det var 50 % på allt i affären, så köpte jag ett nytt album och lite saker, som annars är svindyrt! Sparade över 30 dollar! :D
Ska förmodligen ut i eftermiddag igen och leta jacka :)
//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Mamma

Bra gjort Rebecca....... :)

2010-11-26 @ 21:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0