Macarone and cheas

Ashley var på sitt vanliga "åka-till-mamma-fredags-humör" idag. Behöver jag nämna att hon inte tycker om det?
Men vi målade lite på hennes poster, som hon ska göra till skolans köruppvisning och sen lagade jag Mac&chees, så det var en rätt lugn eftermiddag.
Jag måste bara fråga, är det någon som tycker att macaroner och ost är gott? Varje gång jag lagar det, så smakar jag lite. Kanske tror jag att om jag smakar tillräckligt många gånger, så kommer jag att komma på tjusningen med dessa macaroner och ost! Alla amerikaner älskar det i alla fall. Fast, jag har ju å andra sidan aldrig varit ett så stor fan av macaroner...



Ashley was on her normal mood today after school. And she was going to her mom, so I didnt have to work so much. We painted a little on her poster, that she has to do for her schools singing preformence and after that I cooked Macarone and chees.
I just have to ask, are there anyone that likes this? Every time I doing this Mac&Chees, I try a little from it, just to se if I this time like it. All the americans seems to like it, at least. But not me. Well, I have never been suga bigg fan of macarones anyway...

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag gillar det inte heller. Men mina ungar älskar det. :P

2010-11-20 @ 00:17:43
URL: http://sofiaaupair.blogg.se/
Postat av: Mamma

Köpte det här en gång till er för ja du vet vem älskar det..... Men vi tyckte inte om det då heller......

2010-11-20 @ 16:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0