Lugn fredagkväll

Som vanligt är jag en sådan multikompis som har kompisar lite överallt. Vilket betyder att om några ska göra en sak, så betyder det inte att alla ska göra det, utan några andra gör tex något annat.
Ikväll var det tänkt att vi skulle ut och klubba i DC. Men jag har verkligen inte varit på humör för att gå ut till en klubb, trängas med en massa svettiga personer, bli full och hörselskadad. Nej, jag sms:ade Sofia och frågade vad hon skulle göra. Så nu ska jag och Pilvi snart köra till Cheescake Factory och möta upp henne och hennes kompisar och äta middag och kanske gå på bio, jag vet inte. Huvudsaken är att jag och Sofia inte har setts på ett tag nu, så det ska bli roligt! :)



As usuall, I´m the multifriend person, with friends here and there. Wich means that if one group is doing something, it doesnt mean that the others are doing the same, they can in fact do something complete different.
The plan for tonight was that we werre suposed to go out clubbing, finally after sevrall weeks. But I havn´t been in the right mood at all to go out and dance woth a bunch of sweaty persons, get drunk and deaf. No, so I texted Sofia and asked her what she is doing tonight. So soon will me and Pivli drive and meet her and her friends at the Cheescake Factory, for dinner and maybe some movie later, I don´t know. The point is that I haven´t meet Sofia since like forever, so this will be fun! :)

//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0