Jeeffree Star

Jag, Sofia och Marina drog till Baltimore igår för att kolla på Jeefree Star.
Jag funderade först på vad det var för en jäkla Hardcore clubb vi hamnat på! Mörka lokaler och människor med rosa, grönt och blått hår etc. Men det var kul! När han väl började spela! Det var lite mer hårdrocksmusik än vad jag hade hört på Sofias cd skiva.
Efter att han uppträtt så stälde han upp på bilder. Så det tog vi oxå. Sen körde vi vidare till Leesburg för att gå på fest i Carins och Katyas lakehouse! Tja, vad kan man säga? Gick och la mig 7 i morse, sov en timme typ och mådde skit när jag kom hem runt 2...


//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ballt!!! Hade också velat se Jeffree Star! Sjukt ballt ju :)

2010-12-06 @ 05:07:20
URL: http://g0lly.blogspot..com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0