It´s friday



Detta är precis vad jag känner för att göra just nu.
Idag är det fredag och jag har inte så många planer. Ikväll efter jobbet har jag, eller vi, ett möte med vår LCC. De ska prata om några bussresor som man kan ta i USA medan man är här. Bussresor så att man kan åka igenom till exempel Californien och andra platser. Det är ju egentligen rätt bra, en bussresa på en, två eller tre veckor och så får man se stora delar av landet. Men det känns ju jätte roligt att sitt och lyssna på det en fredagkväll.
//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Sofia

Svar: men om det bara är 300 dollar så är det ju inte så farligt. Det är ju inte ens 2 veckors lön ju. Nej vi pratar om Memphis efter nyår. ;) Jag tycker Florida skulle vara skit kul. Synd bara att Jacksonville inte är jätte varmt, det är ju uppe i norra Florida. men det är ju varmare än här.

2010-11-12 @ 19:50:05
URL: http://sofiaaupair.blogg.se/
Postat av: Mamma

Men hallå. varför inte? Kan ju vara kul. Lite tips.

2010-11-12 @ 23:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0