I väntans tider...

Ashley är ute och leker just nu. Jag sitter med min svenskabok och pluggar, (ni som missat så använder jag mig av google translate, eftersom jag har glömt bort min svenska under året jag varit i USA!)
Funderar på att pause svenska pluggandet lite och köra på "Lära dig tyska" - youtube klippen istället. Just nu känns det lite roligare att lära mig tyska, jag menar... Större delen av min umgängeskrets snackar ju tyska! I min au apir grupp är väl alla från Tyskland, Swetsh,(vet fortfarande inte hur det stavas) och Österrike. Haha ojdå! I den andra gruppen har vi iaf Finland, Mexico etc, men dom räknas inte ;) Höhö.

Det jag vill komma fram till är att jag är den enda som inte snackar tyska i min grupp ;) Men tyskar är konstiga... Titta bara vad Österrike och Schwets gjorde mot min nalle!

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Mamma

>du läste ju tyska i skolan......

2010-11-25 @ 21:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0