Harry Potter

Harry Potter filmen var jätte bra! Vissa tyckte att den var lite händelselös emellanåt, men så var det ju i boken med. Allting kommer ju att hända i nästa del! Och som jag hoppades så följde dom boken rätt bra! Jag hoppas verkligen att de lyckas avsluta nästa film som boken! Nu längtar jag ihjäl mig! Det sordliga var att vi alla insåg att vi inte kommer att få se den tillsammans och inte i USA! Jag tyckte att jag kunde hälsa på mina tysk/österrikiska/schwetsiska kompisar och så kunde vi se den, men sen kom jag ju på att det är mycket bättre om de kom till Sverige, eftersom jag inte snackar tyska! Vi i Sverige är i alla fall vettiga med att texta våra filmer.
Titta Sofia så snäll jag är och inte lägger ut Harry Potter bilder ;) (Hon har sin bild av hur alla ser ut i böckerna och vill inte förstöra den ;) )
//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Sofia

vad snällt du är Rebecca. Det känns trykt at jag vet att det inte kommer några läskiga Harry Potter bilder i din blogg, så jag lungt kan fortsätta läsa den. :)

2010-11-22 @ 21:19:58
URL: http://sofiaaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0