Harry kommer snart!

Hej här sitter jag och analyserar Detet, Jaget och Överjaget. Tänker inte prata så mkt mer om mitt pluggande... I alla fall så planerar jag och mina kompisar ett Harry Potter marathon i helgen. SÅÅ töntiga  är vi ;) Dessutom måste vi göra det i helgen, så att vi kan se den nya filmen nästa helg! Ah, so exited! Jag menar, i två delar, då måste den ju lixom bli som i böckerna :P
Och Sofia, bli inte ledsen om vi inte bjuder in dig! Vi vet hur lite du vill se filmerna :) Men du är alltid välkommen ändå! :D

Två bilder som pappa tog på sitt besök. Folk skrattade lite när vi kom vandrandes på ett led och stälde oss och gjorde YMCA!

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Sofia

aaahh, vad söt du är Rebecca. Jag blir inte ledsen att ni inte bjuder in mig. Jag blir ganska lättad om jag slipper se filmerna faktiskt. Men tack för att jag är välkommen i alla fall. :)

2010-11-11 @ 06:21:37
URL: http://sofiaaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0