Happy Thanksgiving!

Idag är det kalkon dag! Jag sitter nyduschad och ska göra mig i ordning, för snart ska vi köra till Alexandria och gå på någon restaurang. De orkade inte laga mat i år, vilket jag förstår eftersom det är en del ;)
Så idag är jag ledig, och imorgon med. Det är ju förresten Svarta fredagen imorgon, vilket jag inte ska utnytja! För er som inte vet, så är "The black friday" en rea-dag. Alla affärer öppnar typ 2, 3 eller 4 på natten och har (vi snackar STOR) utförsäljning på allt i affären! För den 1 januari, tror jag, så måste de betala extra skatt för allt som de har kvar i affärerna sen förra året, vilket är bra, för vill man ha en sjukt stor platsma tv, så kan man få den för halva priset, kanske ävne 70 %. Nåja, jag har satt shopping förbud på mig själv, och det har fungerat bra de senaste två veckorna, så låt inte förstöra det nu ;)

(Visst ni förresten att presidenten får in typ 100 kalkoner, som han benådar, varje år?! :) )



Today is the turkey dag! I just took a shower and will soon get ready, becasue we are going to Alexandria to some restaurant. They didnt wanna cook dinner today, wich I understand sice it is a lot to cook.
To I´m off today, and tomorrow. Btw, its the black Friday tomorrow, wich I not use :(
For you that not know it, the black Friday is a huge sale day. All the stores are opening at 2, 3 or 4 am and have (we talking huge) sale on everything in the store! Becasue the 1 january, the stores have to pay taxes for everything that they have left in the sotres from last year. Wich is good, since if you want at new, bigg TV, you can get it for the half price this day ;)
But I decided to save my money and not shopp anything for a while, so I will not go to any mall ;)
//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Mamma

Bra ..... shopping förbud är bra. Håll på det Resa lite roligare. Kör på det...... Spar pengar till resa alltså

2010-11-25 @ 21:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0