Halloween!

Idag var det ju Halloween! :D Och Svensk mat ;)
Vi körde och handlade, så att Kattis kunde laga mat till kvällen. Det blev lövbiff som lindas runt grönmögelost, gräddsås och potatis, sen äppelpaj! Gud! Jag har saknat svensk mat! Eller, svenska tilllagnings sättet då ;)
Sen på kvällen så gick vi Trick or Treat. Först trodde jag att vi skulle gå med Ashley, men hon ville gå med sin kompis. Så jag, Yasmin och Anna gick för oss själva. Fast först gick Jamie och Kim med en gata. (Kim är Jamies flickvän)
Kändes ju lite dumt att komma där, 20 år, och tigga godis! Men vafan! Det är ju Halloween i USA!
Men jäääklar vad med godis vi fick! Och alla husen var så häftigt puntade! Det gick inte så bra att fota dock, men jag lägger upp en bild på ett någorlunda bra hus ;)



Och nej, jag hade inte köpt en Halloween kostym... Tänkte att jag skulle köra på kjolen som Anna har, men sen tänkte jag att en svart kläning passade bra det med. Med dessa snygga masker ;)





//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Mamma

Va fina ni var!

2010-11-01 @ 20:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0