God natt

Nu har vi sett alla Harry Potterfilmerna! Eller, inte den som går på bio! Den ska vi snart se ;)
 I alla fall så har vi alla konstaterat att den 6:de filmen är den tråkigaste. Det händer ingenting, ingen action och bara en massa snack och musik. Boken var mycket bättre. Aja, nu är vi redo att se bion och jag har fått förklara en hel del för mina kompisar som inte har läst böckerna. De fattade inte vad horucruxen är för något och vad han ska med dem till. Aja, nu fattar dom iaf en hel del :)
Bilder får komma imorgon. Det är sent nu, så jag ska sova! God natt
//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hur många filmer är det? Vilken är den 6 filmen? Minns jag tyckte en var dötråkig, hände inget utan var mer än transportfilm till nästa film.... Låter som det var nr 6.

Men denna vi såg i fredags var bra, man fick skratta en del.

2010-11-21 @ 12:05:50
Postat av: Michaela Nordin

håller med, sjätte filmen är inte alls bra !

2010-11-21 @ 17:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0