Garage fest

Mamma undrade varför vi befann oss i ett förråd när vi var hos Anton i torsdags och fredags. Det är deras garage, och vi var inne i huset med, men eftersom deras rum är så små så var vi mest i garaget. Garaget är smalt, men långt ;) Och så har de ett rum bredvid och sen kommer man typ in i huset. Men på lördag blir det (förhoppningsvis) storparty i Julias gamla lakehouse (Nämde jag att jag och Sofia inte kom på hur man översätter Lake House? Sjö hus sa vi...) Jag frågade Julias ersättare Katya, om hon kunde fråga sin hostmamma om vi kunde låna huset. Jag pratade såklart med henne och berättade om sommarens fester och hon var på! Så hon frågade och nu är det party i ett riktigt hus på lördag! :D Men först så ska jag Sofia och Marina på konsert i Baltimore ;)

//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0