Frukost

Frukost på ihop. Tyckte att Fabian och Natalina såg så söta ut tillsammans med bebin mellan sig. Typ som två föräldrar! Och ni som undrar, nej de är inte tillsammans!
Dessutom delade Cristina ut fler Mexico hattar, så snart kan vi alla säga att vi har varit i Mexico :) Men jag ska faktiskt dit på riktigt någon gång, så att jag kan köpa några fler! As snyggt att hänga upp på väggen ju! Predvid mina masker som jag ska köpa i New Orleans och andra saker som jag samlat på mig i världen :)






//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Anonym

good thing i am not looking so stupid on the picture haha

2010-11-18 @ 22:11:30
Postat av: Pilvi

My picture is so nice =)

2010-11-19 @ 03:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0