Dumma mig

Jag kände mig så himla duktig, då jag lyckades glömma både allt mitt smink och min tandborste i Sofias car igår! Tur att man har munskölj, då jag inte har orkat köra och hämta upp sakerna hos Sofia idag. Får bli en visit imorgon tror jag ;) Sminket klarar jag mig nog utan ett tag, jag har ju lite kvar här. Men tandborsten! Nåja, kanske dax att köpa en ny i alla fall?

Det roliga var ju att Fabian har lyckats glömma sin plånbok i min bil 3 gånger. Han har lagt den i fickan som är på baksidan av framsätet. Han har blivit mobbad och kallad dum tysk ett x antal gånger, eftersom han lyckades göra det mer än en gång.
Igår la jag snyggt ner mitt smink i den där jäkla fickan, och som Fabian skrattade innan idag när jag förtvivlat utbrast att min tandborste och smink var kvar i Sofias bil!
//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, men jag ska ta väl hand om ditt smink + tandborste tills du får tillbaka det. ;) Men om du köper en ny tandborste och klarar dig på ditt andra smink så lovar jag att återlämna det på lördag (visst var det lördag?) då jag ska få följa med dig till Maryland. :)

2010-11-29 @ 03:55:52
URL: http://sofiaaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0