Dött

Jag har äntligen insett hur besatt jag är av internetet. Igår var det nere i hela kvarteret, och jag fick damp! Här sitter jag och ska hetsplugga, internetet dör och jag kommer inte åt mina uppgifter, som jag inte har sparat ner på datorn! GAAAH! Som tur var så kunde jag avsluta en uppgift på psykologin och så hade jag mot min lycka skrivit ut studieguiden till Naturkunskapen, så jag satt och pluggade instuderingsfrågor etc.
Förresten, är det någon som är bra på kemi? Det periodiska systemet, jobner osv? Jag fattar noll och så frågar de hur man vet om en jon är possitivt eller negativt laddad...? Va? Står det inte bara +- då? Nej det ska man tydligen kunna de i det periodiska systemet... suck. Tror att jag ska ringa min Naturvetenskapare Lisbeth och få hjälp ;)

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Mamma

Fråga Mats. Eller kanske Carl! Hahaha

2010-11-12 @ 23:31:42
Postat av: Lisbeth

haha kul att jag blir den som ska rädda allt o så har jag typ glömt allt XD

2010-11-21 @ 21:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0