Detta pluggande

Avatar går på HBO2, så jag sitter och har den på i bakgrunden medan jag pluggar. Eller, pluggar, jag skriver en massa, fast det är väl att plugga?
Det är Veterans day idag, jag har ingen aning om vad det är, men någon militärdag och alla är lediga. Så Ashley är ledig från skolan. Skönt, lite sovmorgon! Hon och hennes kompis ska ha ansiksmask och spadag senare, och hon frågade om jag ville vara med... Hm, let´s se how far I get with my schoolwork ;)

Lite energishots kanske?
//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Sofia

Svar: Ja jag tror Memphis är jätte kul. :)

Är dina kompisar på Memphis eller Jacksonville? Jag ska googla Jacksonville idag har jag tänkt. ;)

2010-11-11 @ 17:49:32
URL: http://sofiaaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0