Denna lååånga dag!

Min dag har varit lång. Jag och Marina byter lite bilder just nu, sen måste jag köra hem henne innan klockan ett. Jag kunde inte somna om efter att vi kom hem imorse, så jag satt vid datorn. Ingen var inne på Skype heller. När Marina slutade drog hon, jag och Fabian till Fair Oaks mall. Som vanligt sa jag att vi ska till den lilla malen, Fabian har inte varit på något mall än, så han undrade hur stora de andra malen kommer att vara.
  Fyndade i alla fall lite på Macys. Resten av malet var överdrivet överbefolkat och i affärerna låg allting slängt huller om buller! Så man orkar ju inte gå runt!
Sen körde jag och Marina hem till mig och fick en Österrikisk kaka av Randy, och scrapbookade.

Fulaste bilden som någonsin tagits på mig! Men helt seriöst... Hur hade ni sett ut om ni sovit 4 timmar, gått upp tidigt som fan för att hysterie shoppa i en datoraffär!? Frukost på Donkan iaf! Någon gång då solen börjar gå upp.


Lite julsaker på Macys (Dit vi åkte efter dusch och sminkning och försök till vila)



//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0