Black Friday

Nedräkningen har börjat! The Black Friday startar om två timmar! Jag och Randy körde runt lite för att se vad de olika affärerna erbjuder. Utanför Best Buy, motsvarande svenska Elgiganten lr ngt, så CAMPADE helt seriöst folk utanför! Inte konstigt dock, eftersom de första 10 får en dator för 10 dollar.
På Walmart, som var den enda affären som hade öppet, var det fullt av saker inpackade i plast, men framme. Vi såg vad de kostar. Se bild nedan! Den ljudanläggningen kostar nästan 300 dollar (2100 kr) och är på sale för 90 dollar ( ca 630 kr) Och så finns det ca 10 st av dem totalt. Folk smög redan runt som varjar, i väntan på att anfalla ett byte. När klockan slåt tolv, kommer folk att rusa för platscream tv, steroes etc och bara slita åt sig! Haha hade varit kul att vara där!
Själv ska jag upp 4 för att köra till best buy, som öppnar 5 am, där kön startade redan klockan 8, och försöka komma in. Marina vill ha en iPod, jag vill väl inte ha något direkt, men jag kan köra. Sen ska vi kanske till klädaffärerna. Som sagt, shopping förbud! MEN idrottskläder och vinterjacka behövs! Till mamma: Jag kommer att sätta ett max! Jag kommer bara ta med mig X antal dollar ;)
Let the SALE Begin!

Detta är en bild tagen utanför Best Buy, google


Utanför Target...



Ljudsystemet. Man kommer åt det kl 5 am. De nästa 2 bilderna är priserna! Inte konstigt det ser ut som ovan ;)





10 stycken för 90 dollar!



//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, herre gud! :P Men om hon bara vill ha en ipod, kan ni tex inte åka till Fair Oaks mall imorgon och gå till appel store och köpa en där? Fast dom har kanske inte så mycket sale? Men du får tänka på att det kan ju vara en upplevelse i sig att gå där med alla människor. jag ska ta med min kamera i natt och filma om det är helt galet. :P



Och shit vilken rea det var. Jag visste faktikst inte HUR mycket rea det skulle vara. Hoppas klädaffärerna köra lika bra rea. ;)

2010-11-26 @ 04:40:17
URL: http://sofiaaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0