Varför ska måndagar vara så sjukt sega för?

Såg en så jäkla bra film igår. Fan alltså, varför bor man inte i NY? Född och uppväxt där, hade varit så himla kul! Och nu sitter jag här, med massor av saker som jag vill göra! men kan inte! Tristess? ah hjälp, varför måste Alicja vara utan telefon just nu! Dumma hennes Hostmamma! Grr, man kan ju inte leva utan mobil, fattar hon inte det? Tur jag slipper knäppa människor i allmänhet!
Nej, nu ska jag fortsätta fördriva denna "Händelselösa" måndag med tvätt och träning. Ska försöka köra stenhård träning nu! Men shiiiet! Jag saknar gymmet :(
Kanske ska skaffa sig en hobby? Sysselsättning under dagarna?

//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0