Saknar...

Har precis suttit och snackat en lång stund med min lillebror! Jätte kul, var ett tag sedan! Och jag behövde prata med honom. Vi har alltid varit väldigt nära varandra och det känns som att vi kan snacka om allt! Saknar honom sjukt mycket! Såklart saknar jag min lilla syster oxå, men hon var ju här för några veckor sedan ;)
Ska helt seriöst börja plugga i höst, har ju inte alldeles för mycket att göra om dagarna, så jag är rastlös och uttråkad... Och nu när Alicjia är utan sin telefon och bil ett tag, så blir det svårare att träffa henne med under dagarna...  :/ Nåja, det vänder väl :)
Kram på er

Saknar:
Gamla bilder från kreta - 07 :)

Brossan!

Sysstrar!

Kattis och pappa

Mamma och familj

Kompisar, sorry att jag missar folk, blev en lite snabb bild bara :P

//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0