Poolparty snart kanske?

Åkte hem till några polare ikv. De fixade sin pool inför ett poolpary som de ska ha nästa lördag. Såklart, jag måste superbanta! Springa, springa varje dag nu i två timmar och svältas! Haha nej men skojade bara ;) De säger att 100 pers ska komma, minst. Nåja, får väl se hur det blir med den saken, kanske bara dyker upp 10 pers? Då kanske jag kan slänga av min t-shirten?
Nej nu har jag liksom sett ikapp hela The vamier diaries säsongen, så får vänta i en vecka som alla andra på nästa avsnitt, men jag lider ingen nöd! För True Blood sägs oxå vara grymt bra! Så nu ska jag krypa ner i min säng och ge den serien en chans!
Natti!

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Mamma

Första säsongen var rätt ok, men nu tycker jag det spårat ut fullständigt.

2010-05-07 @ 08:59:13
Postat av: Mamma

Men låter kul med poolparty.

2010-05-07 @ 08:59:53
Postat av: Malene

True Blood e sjukt bra! Och vampire diaries :D bra idé att ge d en chans :P

2010-05-07 @ 19:02:42
URL: http://luminos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0