Natt inlägg

Nina ringde ikväll! Och vi satt bra länge och snackade om Florida och Bahamas! Shit lääängtar! :D Så sjukt, nästa fredag åker vi! Och vi kommer att ha med oss en jäkla massa pengar och vi ska verkligen inte snåla! Jag menar, okey, vi ska inte käka lyxmiddag etc men ser vi något kul att göra så kommer vi göra det. Typ träsk och krokodilsafari, delfiner, vattenscooter, snorkling, Miami, turista, beachen, shopping, sola, slappa...What else can we do?! Nej men detta kommer att bli bra! Så taggad nu alltså! :D och så hoppas vi på att mammas paket kommer snart, med lite svenskt godis.

Förresten, en kul sak som hände ikväll! Jag orkade inte gå ut ikv, så jag var hemma. Sitter på mitt rum och Ashley vill att jag ska följa med henne ner, eftersom det är mörks och släckt, så jag bara okey. Så är jag med henne de 30 minuterna innan hon måste lägga sig, jag tar bl.a en av hennes gamla födelsedagsballonoger och suger i mig helium, alltså de var nästan tomma, och det tyckte hon var askul! :D haha. Ialla fall så säger hon såhär:
- You know what, I thought you were gonna be a pain in the neck when you first got here, but your actylla really cool!
och så sa hon att hon gillad mig och jag blev så glad! Kul att höra faktiskt! Ska tänka på det varje gång hon är morgon trött eller skoltrött eller har för roligt hos kompisar när det är dax att gå hem.
Peace!
Sov gott!

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Mamma

:) Ja försök lägg det på minnet.

2010-05-13 @ 11:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0