LCC Möte

Fredagen tillbringades med LCC möte. Fick åka till en skola där de firade 100 års jubileum, lr nått. Så vi skulle hjälpa till. Jag hamnade borta vid någon poppulär sak. Stod oich tog betalt från en massa ungar, 5 dollar för 3 bollar, som man kastar och prickar man så åker en person som sitter på en planka ner i vattnet, vet ni vad jag menar? I alla fall så var det lärarna som turades om att sitta som offer för det iiiskalla vattnet! Så såklart ville alla barn prova just den här saken. Speciellt när rektorn skulle sitta i en halvtimme! Haha. Nåja, jag stod i 2 och en halv timme och tog betalt och beskodad alla dessa galna, skrattande ungar som sprang runt precis överallt. Så nu har jag ont i fötterna!
Blir vampyr tittande och sova! Upp tidigt imorgon! :D God natt

//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0