Jag lever

och mår bra! Jag har spenderat hela helgen på skola och är numera klar med mina 6 credits. Träffat en massa nya kompisar, och gamla Philly kompisar med för den delan. Ätit aldeles för mycket god mat och glass och sovit lite för lite. Men härligt är det att vara klar! Så glad att jag valde att ta 2 helger, orkar inte skola. Men samtidigt så funderar jag på i höst ta någon kurs, fast inte någon engelska som andra språkskurs, utan en riktigt kurs... Synd bara att de är så sjukt dyra... Tror ni att man kan få studielån från Sverige?
Nej, nu ska jag sova. Svin trött! God natt

Lägger upp en kul film frå youtube. Eller ja, kul och kul... Mer om hur internet har utvecklats och påverkar ALLT och ALLA!
//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Mamma

Skönt du är klar med skolan. Då är det grönt att du stannar också.

Att ta en riktig kurs till hösten är ju inte helt fel. Du har ju tid till det. Kolla med CSN vad som gäller.

2010-05-03 @ 20:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0