Heeeta dagar och sömnlösa nätter

Denna dagen har varit så mysig och härlig! Först blev det en lång jogging runda med medsläpad hund, i ca 23 grader kl 9 imorse. Efter det drog jag och mötte upp Alicia, vi käkade lunch och skulle på bio. Eftersom servitrisen var så otroligt seg med notan, så blev vi 15 minuter sena till bion, och sparade därför 10 dollar och åkte hem till mig istället. Släpade med stackars hunden på ännu en lång runga, denna gången i vandringstakt, i ca 29 grader sol. Efter ett tags vandrand bestämde vi oss för att solen var för varm, så vi slog oss ner ute på decket under ett parrasoll med några liter is och vatten och pratade och njöt i skuggan. Sen så kollade vi upp konserter. Green Day kommer till min lycka att spela typ 10 minuter ifrån mitt hus! Besvikelse när jag upptäcker att det är exakt samma dag som jag åker med familjen på semester.. Bah! Kunde de inte kunnat spela en dag tidigare? Nåja, Backstreet Boys och Iron Maiden kommer att spela i sommar, bland annat(!) så jag har en hel del konserter att gå på! :D
Sen blev det grillning ute på altanen och så satt vi där och snackade hela kvällen, i värmen! Kjol och t.shirt till nio, då jag gick in och läste och somnade på soffan. ¨
God natt på er

Saknar havet med svalkande vindar som gör luftfuktigheten så mycket lägre...

//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0