Godnatt

Idag åkte Denise vidare mot Baltimore och vi sa hejdå! Vi kommer helt klart att ses igen, hon bor ju typ 10 minuter från stranden, så jag hälsar på henne uppe i Ocean City i sommar ;D
Annars idag har jag väl inte gjort så mkt. Jag snackade med Elias och Bettina på skype och så krängde jag en massa jordgubbar! Det är jordgubbssässong nu i USA, och jag ääälsskar det!
Imorgon, Busssy bussy! Massa saker att fixa, bland annat hoppas jag att cp banen fixas! Kommer ju inte in på min svenska bank eftersom f****** sparbanken håller på att klydda! Mamma lovar att få dem att ringa till mig, så att jag får pengarna jag fick. Sen ska jag pack packa packa!!! :D För jag ska till Flooorida och Bahaaaamas! Jeeej! Mina vita ben ska få fäärg :P
Kollade väderprognos, men alla säger: Det kanske kommer åska på kvällarna. Tummar hålls!

//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0