Florida

IDAG flög jag till Florida! Gud vad härligt! Det var 35 grader när vi landade. Vi tog en taxi till hostlet, klockan var väl 2. En äldre dam sitter och käkar och säger att kontoret inte öppnar förrens 5! Så där står vi med resväskor och vet inte vart vi ska ta vägen. Varmt var det och jag hade såklart jeans på mig. Men vi bötom till bikini och la oss vid poolen och solade, gick till donken och käkade lite och satt där inne i en timme, sen gick vi tillbaka och solade. sen kom där en good looking guy och öppnade kontoret, sa att han var manager och att vi kunde checka in. Så vi går väl in och jäklar vilken tid han tar på sig. Jätte snäll, jätte pratglad, jätte snurrig, sludrig emellanåt och fumlar runt. tar inte lång tid innan vi fattar vad felet är... Pårökt? Men vi blir incheckade, drar ut på stan, snurrar runder i getto områden i en evighet innan vi lyckas hitta en buss som tar oss til stranden. Vi åker och ääääntligen ser vi beachen! Palmerna, stranden oh HAVET!! Ren lycka rusar vi ner och badar fötterna! Jätte varmt! sådär halv åtta på kvällen. Kläderna flyger av och vi dyker såklart i! Bus hem och nu sitter vi här nyduschade och ska ner på barbecu. Imorgon, BAHAMAS! :D
(Sorgligt nog glömde jag min kamera sladd... menmen, Nina kan säkert låna ut lite bilder ;) )
//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Mamma

Låter helt underbart skönt och härligt.

2010-05-22 @ 10:02:48
Postat av: Williamthale

Your site is very convenient in navigation and has good design. Thanks!

2011-04-11 @ 10:46:33
URL: http://williamthale.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0