Zzzz Jag har tråkigt och väntar på att Nina ska komma hem så hon kan ringa mig!

1. Hur gammal är du om fem år? 25
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Daisy ;)
3. Hur lång är du? 1.72
4. Vem ringde du senast?  Lisbeth
5. Vem ringde dig senast? Nina
6. Hur löd det senaste sms:et du fick? It´s a thunderstorm here and I will drive home from the school now! Will b a little late, when r u going to bed?
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beros på. Sms är helt ok om man bara vill småsnacka lite, ringer gör jag om det är viktigare
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda
9. När såg du senast din pappa? 23 augusti 2009
10. Vilken ögonfärg har du? Blå/grön
11. När vaknade du i dag? 07.15 
12. Vilken är din favoritjulsång? Julen är här
13. Var tror du att du befinner dig om tio år? På rymmen med Lisbeth ;D
14. Vad skrämde dig om natten som barn? Monster under sängen
15. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Lisbeth
16. Hur stor är din säng? 140cm nånting
17. Har du stationär eller bärbar dator? stationär och bärbar!
18. Sover du med eller utan kläder på dig? pyjamas
19. Hur många kuddar har du i sängen? 2
20. Vilka städer har du bott i? Hammenhög, Onslunda, Washington DC
21. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota. Är det kallt ås strumpor!
22. Är du social? Ja, fast ibland blyg!
23. Vilken är din favoritglass? Regnbågsglass :P
24. Vilken är din favoritefterrätt? Vanilj glass med varma hallon!
25. Tycker du om kinamat? Ja! Och japanesmat!
26. Tycker du om kaffe? Nej
27. Vad dricker du till frukost? Vatten eller juice. 
28. Sover du på någon särskild sida? Magen, sidan, ryggen lite hur som
29. Kan du spela poker? Ja några spel

30. Känner du någon med samma födelsedagsdatum som dig?
 Ja, Johanna och Krull, samma år oxå!
31. Kan du några andra språk än svenska? Räknas Danska? Nej men lite tyskta, engelska
32. Har du någonsin åkt ambulans? Ja 
33. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet såklart! Som jag saknar så mkt just nu! :(
34. Vad spenderar du helst pengar på?  Shoppa, äta och ha kul
35. Äger du dyrbara smycken? Ja
36. Vilket är ditt favoritprogram på teven? Öhm... Jag vet inte, Greys Anatomy? Nej men jag kollar inte på tv så mkt, Disney Channel med Ashley, och då tycker jag bäst om Jonas och Wizards of wawerlyplace
37. Sover du med gosedjur? Har en hund i sängen, räknas det? Hon tar halva sängen av någon anledning!
38. Vad har du för ringsignal? Old fuzzy donky, lr nått sånt
39. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Nej.
40. Vad har du närmast dig just nu som är rött? En hatt.
41. Kan du byta olja på bilen? Haha nja... Har aldrig gjort, men jag skulle nog kunna googla och klura ut det xD
42. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nope
43. Läser du dagstidningen? Nej vi premunerar inte, men jag kollar på "Godmorning America" varje morogn

44. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
 99.5
45. När var du i kyrkan senast? När Anna komfirmerades, typ maj förra året
46. Hur länge har du campat som längst i ett tält? En vecka?
//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Lisbeth Louw

Hihi, jag gillar att vi ska vara på rymmen om tio år;) för alltid, right;)

2010-03-11 @ 23:24:22
URL: http://thepinkmonsteramongus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0