Glassbomber och hysteriskt jordgubbsintag! Helgen var faaaarligt god!

Sitter här och är dötrött efter helgen. Fick för mig att ändra min blogg design medan tvätten är igång. Ute lyser solen! Det är fortfarande varmt, så jag hoppas verkligen att våren tänker stanna och att det är varmt och fint när mamma och syster kommer! Nu är det bara två och en halv vecka kvar tills jag kan krama om min älskade syster och mamma! ♥
Hade annars tänkt att ta det lugnt idag, efter den "intensiva" helgen i Baltimore. Haha! Nu har jag gjort hälften av mina credits! Alla ni au pairer som funderar över klasser eller 2 helger; Vad jag har hört från kompisar som har valt college, så måste de åka en eller två dagar varje vecka och de får läxa varje vecka. Beroende på vilken kurs du har så har du olika mycket läxa. En del har en stor uppsatts varje vecka, medan andra bara får lätta uppgifter i en bok... Jag valde helger. Fick skriva en uppsatts om mig själv på 5 sidor, fick även 6 punkter som jag skulle utgå från. plus en journal om vad jag ätit under tre veckor. Mycket enkelt och sen var det ju bara till att sitta två dagar och lyssan på olika saker, bland annat amerikanska slang och roliga fraser.
NU ska jag i alla fall ta på mig jogginkläderna och ut och springa! :D

Här kommer lite bilder från i Fredags, när vi var ute på T.G.I Fridays och käkade middag med våra vänner:


//Rebecca

Kommentarer
Postat av: maaaaalin

Blogg designen blev ju bra ^^

2010-03-08 @ 21:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0