Tråååkigt!

Jag gick upp imorse och började på tvätten. När Ashley åkt till skolan så tänkte jag fortsätta sova till tio och sen dra till gymmet... Men så blev det inte! När klockan ringde slog jag av den igen och sov till halv tolv... Haha jag känner mig så lat!
Inget intressant alls har hänt idag! Bara suttit hemma och ugglat och funderat över mina pengar, resot och shopping... Ångest! Varför jobbade jag inte ett år innan jag åkte hit? Varför har jag inga rika föräldrar? Borde det inte vara föräldrarnas skyldignhetn att skämma bort sina barn när de är på "en upplevelse för livet" grej? Skit i mina syskon! De klarar sig! Deras tid kommer snart ju! De är hemma och går i skolan medan jag sitter här och knaprar på naglarna för att jag bara måste spara!! Orättvist? Jag menar, de har alla sina kompisar hemma, de kan göra saker utan att betala... Jag  måste nästan spendera pengar lite varje dag för att inte gå under...
Längtar och hoppas att Malin kommer hit snart!
Förresten... Vi ställde fram klockan en timme i lördags... så vill ni skypa så får ni allt logga in vid sju er tid!

//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0